Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

29 Haziran 2009 Pazartesi

KABARTMA DEKUPAJ






























Ece Aymer Hanım'ın hayranıyım.Çok zarif bir hanım.Tv'de de seyrettim.Yumuşacık sesiyle, tertemiz yüzüyle kalbimi kazandı.Marifetleri de cabası.Onun blogundan saatlerce çıkamayınca ben de dekupaj yapmaya karar verdim.Havada kuruyan hamur getirttim.Bulabildiğim en iyi resimle işe giriştim.Tek kat kabartmak zorunda kaldım zira fotokopiyi simetrik çekmişler, farketmemişim.Hazırda boyanmış şişem vardı.Onu kullandım.Daha çok fırın ekmek yemem lâzım ama olsun.Bir yerden de başlamalı, öyle değil mi?

1 yorum:

  1. ellerinize sağlık, bence çok güzel olmuş. ece aymer'i ben de takip ediyorum. ama henüz bir şeyler yapmaya cesaret edemedim. sizi kutlarım, şişe gayet güzel olmuş.

    YanıtlaSil