Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

30 Haziran 2009 Salı

SEFERTASI KUTULARIM



























































Yavru kedilerimizden birine motosiklet çarptıktan sonra,nekahat döneminde çiğneyemediği için konserve yumuşak mamalardan yedirdik.Bir sürü kutu birikti tabii.Mama kutuları, ton balığı kutularından daha büyük ve üstüste geçebiliyor.Boncuk, ıvır zıvır koymaya daha müsait.İçinde mum bile yakılabilir.Hatta mum dökülüp tealight yapılabilir.Elimde de Migros'ta ucuz bulup ne yapacağımı bilmeden aldığım kınnap yumakları vardı.Birbirlerini buldular,uyuştular,yakıştılar.Büyük konserve kutularına da saracağım.Hoşuma gitti bı iş.Oluşan doku süslemeye çok müsait.Bunlara elime ne geçtiyse yapıştırdım düşünmeden.Vazo,büyük kutu gibi şeyleri planlayıp yaparım inşallah.



2 yorum:

  1. nedret hanım ellerinize sağlık.
    sahiden kınnap güzel bir doku vermiş. benim de elimde kalınca rulolar vardı kalemlik olmayı bekleyen. kınnap sarmak iyi fikir..

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil