Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

29 Ağustos 2009 Cumartesi

TOPLARKEN DE ÇIKIYOR

Marmaris'ten sevgiler.Kızım gittikten sonra odasını düzenlerken de bunlara rastladım.Çok âlemdir benim kuzum.Almış ta almış.Kimbilir seneye nelerle dönecek.Valizlerine sığmayacağı kesin:)))


Henüz 28 yaşında.Yaşlanıyor ya, göz etrafını koruması lâzım tabii.İtiraf etmek gerekirse soğuk -sıcak kullanılabilen maske benim de hoşuma gitti. Ve de cam törpü.
Duvarındaki bu manyetik tutcudan resimlerimizi alıp yanında götürmüş kuzum.

Buna da bayıldım.Tebeşir kalemi.Tık tık basınca tebeşir öne ilerliyor.



Bunları da değişik bulup almış bir yerlerden anlaşılan.


9 yorum:

  1. o maskeden bende de var gözleri dindirmekte üstüne yok.

    YanıtlaSil
  2. Maskeden bende de varr:) o kalemlerden Şirincede görmüştüm.
    Allah kavuştursun Nedret ablacım.

    YanıtlaSil
  3. Evet ya bak ben unuttum Allah kavuştursun demeyi. Çok özür dilerim Nedret abla.
    Allah kavuştursun. Umarım çok hasret çekmeden kavuşursun kuzuna.

    Bak her zamanki gibi ideal ev hanımı, ideal komşu sesi hanımcım bana örnek oldu benden ondan kopya çektim:)
    sevgiler ikinize de:)

    YanıtlaSil
  4. ayrıca o maskeden ben de de var:))))))
    kusur kalmayım hemen söyliyeyim.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim kızlar.Bir ben görmemişim demek ki.Artık boş verdim cilt bakımına filan.''bırak dağınık kalsın'' modundayım.İyi yapıyorsunuz aslında, bu konuda doğuştan şanslı değilseniz iyi bakıp korumak lâzım cildi.

    YanıtlaSil
  6. Bende sayranbolu'da görüp almıştım o kalemlerden. Üzerine isimde yazıyorlar. Çiçek biraz basit kalmış ama şirin gösteriyor ; )

    YanıtlaSil
  7. Canım Nedret Allah kavuştursun kuzucuğuna.Güzel bir amaç için gitti,güzelliklerle dönsün inşallah.

    YanıtlaSil
  8. duvardaki manyetik tutucuya batıldım :)

    YanıtlaSil