Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

25 Ekim 2009 Pazar

NUNO FELT DENEMESİ



İnsan resimlerini görünce ''olmaz bu'' dediği şeylerin deneyince pekâlâ olduğunu görüyor.Bunu da korka korka denedim ama oldu. Şifonun rengine yün uydurmak zor oldu. Ayni ton yün yok tabii.Yünlerin renk çeşitleri çok az.Bu şal üzerinde daha çalışacağım.Bitmedi henüz.Fazla sallam sullam (var mı böyle bir söz?) oldu.Toparlanmak istiyor.


7 yorum:

  1. yeşilli turkuazlı leopar deseni gibi olmuş. çok hoş duruyor.bunu şifon kumaş üzerine yaptın yani ha.helal olsun sana valla ablacığım.

    bizde sallüm süllüm deriz. ama sözlükte varmı bilmiyorum:)ama senin yaptığın işi hiç de sallım süllüm görünmüyor.ellerine sağlııık:)

    YanıtlaSil
  2. Nuno felt tarzında çalışma daha zevkli. Renklerin bir biriyle kaynaşması sonucu ortaya harika tasarımlar çıkracaksınız.Size kolay gelsin merakla tasarımlarınızı bekliyorum.Harikasınız.

    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  3. Nuno felti ben de çok beğeniyorum.Daha denemedim ama bayağı bir video izledim.Sizinki de çok güzel,kimbilir ilerletip daha neler neler yaparsınız.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.İnşallah yaparım daha güzellerini.İştahım kabardı bir kere.Sevil'ciğim seyredesyrede bu hâle düştüm zâten:)))

    YanıtlaSil
  5. yeşilin hali bir başka valla asalet akıyor.

    YanıtlaSil
  6. nedret abla, araştırmadan sana soru surveriyorum ama bunudamı ıslak keçeleme yaptın, yoksa iğneyle pıt pıtladınmı:)
    buarada sallam sullamı bende çok kullanırım. bizim buralarda sünük görünen şeyler için fazlasıyla söylenir:))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler arkadaşlar.
    Bunu da ıslak keçeleme yaptım.İğne olmaz kumaş çok ince iplik çekilir.Nuno felt ile ilgili benim de hâla şüphelerim var.Bakalım deneme yanılmayla anlayacağım.

    YanıtlaSil