Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

27 Ocak 2010 Çarşamba

ALICE TACI :)))


Sevgili Kapkara'cığımın tavsiyesine uyarak bu sefer Alice tacı yaptım.Aslında nette baktım, yabancılar gelin ve kraliyet taçları dışında hemen hemen bütün taçlara Alice tacı diyorlar galiba.

8 yorum:

  1. canımcım birde el atmadığın bir tasrım gurubu olsun yaa... süpersin benim canım..

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel .. güle güle kulanin ;-) sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. ahanda işte Alice tacıııı:)
    ellerine sağlık canım ablacığım.
    valla çok güzel olmuş.
    evet onlar her koca fiyonklu taca Alice ismini koyuyorlar:)

    YanıtlaSil
  4. he he sana kapışılır demiştim değil mi?
    bak kaptım bile:)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. öteki karelileri sollamış bu.
    devaam bir de bu versiyona koyu kırmızı kordela ile dener misin .benim favorim de siyah beyaz ekoseyi kırmızıyla kullanmaktır

    YanıtlaSil
  7. Siyah beyaz Audrey tadında çok şık ablası

    YanıtlaSil
  8. Sağolun arkadaşlar.Yaparız Nalana'cığım, onu da yaparız.

    YanıtlaSil