Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

28 Nisan 2010 Çarşamba

BARBUNYALARIM ve DİĞERLERİ

Belli bir teması olmayan herşey, artık hamurları değerlendirmek için uyduruluyor, ancak bazıları tesadüfen güzel olabiliyor:))  Henüz verniklenmediler. Ben parlak Fimo verniğini sevmedim. Akçalı'nın mat spray verniğini kullanıyorum. Şapkalı kıza mat vernik sıkıp, sadece kurdelesini parlatacağım.

12 yorum:

  1. minicik minicik şeylere şekil vermek zor olsa gerek, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nedret Hanım, barbunyalarınızı yakından inceledim tam formunda yapmışsınız ben size ne diye bilirimki SÜPERSİNİZ ellerinize emeğinize sağlık.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  3. Walla hepsi çok güzel, şapkalı kıza özellikle bayıldım.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. VALLA HEPSİ MUHTEŞEM DE BEN BARBUNYALARA BİTTİM HARİKASINIZ.GÖNLÜNÜZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş hepsi, ayrı ayrı bayıldım yine ellerine sağlık:)) yaptıklarına bakarken o kadar keyif alıyorum ki anlatamam:)))

    YanıtlaSil
  6. hepsi süpeeerrr ama şapkalı kızı çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Hepsi cok güzel ama en cok barbunyalari sevdim! :)

    YanıtlaSil
  8. şapkalıya bayıldım, çok güzel broş olur.. ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  9. ooy oyyy ablacığımmm hepsi muhteşem olmuş. Bayıldımm ellerine, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. ben şapkalı kıza bayıldım. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil