Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

31 Mayıs 2010 Pazartesi

ŞİP-ŞAK AMA ŞIK

Önceki gün Derya Baykal'a bir an bakasım tuttu ve buna rastladım. Kumanda bende olsa hep bakacağım ama değil.Genellikle annem sesten rahatsız olduğu için TV kapalı oluyor. Model elimde bulunsun diye evde ne varsa onu kullandım. Değişik renk ve örgülerle çok güzel şeyler yapılabilir. Türetmeye uygun bir model. Özellikle süslü kısmı omuza çevrilip apolet gibi kullanılınca çok hoş duruyor. Bu 40 cm.lik bir fermuar, 50 cm ile çift apoletli de güzel olur.

5 yorum:

  1. Merhaba,aynı şeyi ben de izledim en kısa zaman da yapmayı düşünüyorum.Ellerinize sağlık.SEVGİYLE...

    YanıtlaSil
  2. aaaaa helal olsun ablacım yahu ne çabuk dün bakmıştım bugün sen yapmış, bitirmiş, yayınlamışsın bile maşşallah, ellerine sağlık şekerim...

    YanıtlaSil
  3. sevgili neduk çok değişik fermuardan çeşitli şeyler yapıldığını görmüştüm ama bu çok orjinal çok da şık olmuş ellerinize sağlık her maharet var maaşallah..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben izlemedim ama çok güzel olmuş,çok farklı olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil