Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

24 Ekim 2010 Pazar

ARIZA VERDİM

Diş ağrısı, çürük, dolgu, diş hekimi,buz torbası, antibiyotik, ağrı kesici. Hâlâ fecî ağrı, sonsuz ağrı. Uyku yok, iş yok. Daha Köprü sökülecek. Ooof, of.
Aktarma kablom da arıza verdi. Mola!

32 yorum:

  1. ooof ablacığım çok geçmiş olsun diş ağrısı en beter ağrılardan. umarım çabucak kurtulursun.

    YanıtlaSil
  2. geçmişler olsun...
    sağlık her şeyden önemli...

    YanıtlaSil
  3. Sevili Nedret Hanm,:(( geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun abla hemen iyilş ve aramıza çabuk dön

    YanıtlaSil
  5. Yemin ederim nazara geldin. Çok geçmiş olsun. Diş ağrısı beterdir iyi bilirim. En kısa zamanda toparlaman dileğiyle sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  6. ay ay ay çok geçmiş olsun :( hiç diş ağrısı çekmedim desem yeridir ama çekenlerden ne beter birşey olduğunu duydum.. sarılıyorum size, bir an önce biter gider inşallah.

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun Nedret abla

    YanıtlaSil
  8. Çok büyük geçmiş olsun, inşallah kısa zaman sonra toparlarsın.

    YanıtlaSil
  9. Çokkk geçmişler olsun...Umarım kısa sürede hallolur...

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun sevgili nedukcuğum...

    YanıtlaSil
  11. Çok üzüldüm. ne kötüdür o ağrı:(((
    dilerim en kısa sürede iyileşirsin
    nedukcuğum.

    YanıtlaSil
  12. ayy kiyamam.. cok cok gecmis olsun.. acil sifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  13. çookk geçmiş olsun. çok kötü olduğunu en iyi bilenlerdenim, Allahım acilen ağrılarını dindirsin.

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun, ne fenadır diş ağrısı.. umarım çabucak atlatırsın

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Çabucak dönersiniz inşallah aramıza...

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun ablacım...

    YanıtlaSil
  17. çok geçmiş olsun canım sevgiler ,şifalar

    YanıtlaSil
  18. Çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum.Tüm yaz dişlerimle uğraşarak geçti.Antibiyotik bitmedem ağrı diniyor,sonrası yapılan iğnelerle de pek hissedilmiyor.Yanlız epeyce git gel yapılıyor tabi.Acil Şifalar diliyor sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  19. çok geçmiş olsun nedret abla..sanırım diş hekimine göründünüz görünmediyseniz diş ağrısını uyuşturmak suretiyle kesen pomad türü bişey var..eczacılar biliyor,en azından yarına kadar ağrıyı dindirirdi..

    YanıtlaSil
  20. geç okudum canım,geçmiş olsun. İnşaallah geçmiştir.

    YanıtlaSil
  21. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,GEÇEN YIL ÇOK ÇEKTİM İYİ BİLİYORUM DURUMUNU.ALLAH DERMANSIZ HASTALIKLAR VERMESİN YİNEDE.

    YanıtlaSil
  22. çok geçmiş olsun. inşallah bir an önce iyileşir ve aramıza dönersiniz. kendinize iyi bakın sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Geçmiş olsun... Önce sağlık....
    <:))

    YanıtlaSil
  24. Geçen kışın bir bölümünü dişçimde geçirdim.
    Zor tedaviler...Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  25. Nedret ablam; diş ağrısı için kabir azabı derler. Ağrılarının bir an önce geçmesi, diş sorununun acilen çözüme kavuşması en büyük dileğim.
    Çok geçmiş olsun. Biraz dinlen ablam.
    Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  26. geçmiş olsun. Allah şifa versin

    YanıtlaSil
  27. çok geçmiş olsun diş ağrısı cok zordur acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  28. Geçmiş olsun Nedret Hanımcım..
    Acil şifalar diliyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Allah hepinizi tüm ağrılardan, özellikle de diş ağrısından korusun.

    YanıtlaSil
  30. çok geçmiş olsun...
    bir köprü söktürdüm bu ayın başında,kanal tedavisi yapıldı...iyi falan derken 2 gündür sızlıyor...
    nedukkk...seni öyle bir anlıyorum ki:(

    YanıtlaSil