Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

15 Mart 2011 Salı

BLOG TANITIMI

Arkadaşlar görmenizi istediğim bir blog ve oradan geçerek gezebileceğiniz bir bloglar silsilesi var. MİNYATÜR yapmayı veya sırf seyretmeyi sevenlere tavsiye ediyorum. Bugün beni izlemeye alan bu bloga uğradım, ''nedir, kimdir, ne yapar?'' diye. Yapışıp kaldım:)) Üşenmezseniz kaçırmayın derim.

1 yorum:

  1. gerçekten çok güzel şeyler var ben minyatür olayını ilk özdenbeyle tanıdım ama gördükçe hayranlığım artıyor. teşekkürler canım

    YanıtlaSil