Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Mayıs 2011 Cuma

ÂNİ SİPARİŞ

 Siz siz olun, başka yerde satılmış ürünlerinizi Pasaj'dan, Etsy'den çıkartmayı unutmayın:)) Ben unutmuşum bunların benzerlerinin satıldığını. Bugün Pasaj'dan ''ürününüz satın alındı'' mesajı geliverince, ''amanııın...'' oldum.
Neyse ki kuru çiçeklerim varmış kitap aralarında da yaptım çabucacık:)))

22 yorum:

  1. Adın gibi zarif olmuş,eee hızır yetişmiş malzemeleri göndermiş üremiş,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. ço güzeller ama çok zarifler sahiden de.. ellerinzie sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Aman, sipariş gelsin de, yetiştiriverirsin sen o becerikli ellerinle, ne güzelmiş bunlar böyle :)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş becerikli ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. koluna kuvvet satışlarına bereket nedret ablacım, çok güzeller..

    YanıtlaSil
  6. tamamı için aynı mesajlar gelsin inş.
    çok güzeller canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. sorma ablacım geçen benimde başıma geldi böyle birşey allahtan keçe stoğu yapmıştım geçen ayda hemen o gece hazırlayıp teslim ettim ya olmasaydı alan kişi bekliycekti buda can sıkıcı olurdu.. durumu iyi kurtarmışsın bol şatışlar

    YanıtlaSil
  8. Bende çok beğendim.İnce bir iş çıkmış yine elinizden.

    YanıtlaSil
  9. Nedret Hanım, bir süredir bloğunuzu takipteyim. Hobi çeşitliliğine :) bayıldım, yalnız değilmişim demek ki dedim. Her yaptığınızda ne kadar marifetli olduğunuz belli oluyor. Bahsettiğiniz olaydan böyle güzel bir çalışma ile çıkmanıza şaşırmadım. :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Magicka, profilinize ulaşamıyorum. Blog adresinizi tam olarak yazar mısınız lütfen?
    Teşekkürler arkadaşlar:)))

    YanıtlaSil
  11. Maalesef bir blog açmadım Nedret Hanım. Bazen hevesleniyorum ama vakit ayıramayacağımı düşünüp vazgeçiyorum. Aynı sebepten, istediğim hobilerin çoğunu yapamıyorum ama sizinki gibi sayfaları okudukça "bunu yapabilirim", "bu da çok güzelmiş" diye heyecanlanıyorum. :) Elinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş.Anlatırken yüreğim ağzıma geldi.İş malzemede zaten.Neyse ALLAH yardımcın olsun.Hepte öyle olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. ne güzel olmuşlar, o marifetli elleriniz herşeyi yetiştirir, bol kazançlar..

    YanıtlaSil
  14. Ben daha önce atlamışım bunları.Ne hoşlar .

    YanıtlaSil
  15. sevgili nedret hanım bol satışlar bol kazançlar eminim ki anı da hazırlamışsınızdır

    YanıtlaSil
  16. aaaaaaaaaaaa ben de kaçırmışım ne hoş şeyler bunlar, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Nedret ablacım bunların devamını bulamadım blog ya da pasajında, yardımcı olurmusun tam başlığı neydi acaba?

    YanıtlaSil
  18. Minihobi'ciğim, ben de bulamadım iyi mi? Yorumunu gördüğümden beri onları arıyorum:))
    Onmarifet'te kalmışlar meğer. Bir zamanlar salak gibi onmarifet için canımı paralıyordum, sonra küstüm. Yarın senin için yayınlayacağım:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  20. AY ÇOK GÜZELMİŞLER KAÇIRMIŞIM BUNLARI

    YanıtlaSil