Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

22 Mayıs 2011 Pazar

MİNİHOBİ İÇİN YAYINLIYORUM

Minihobi arkadaşımız ne blogda, ne de pasajda bulamamış ayraçlarımı. Ben de aradım bulamadım. Meğer 10marifet'de kalmışlar. Buldum nihayet:))

10 yorum:

  1. çook teşekkür ederim nedret ablacım, zahmetler etmişsiniz...

    gerçekten çok güzelmiş bunlar, tekrar elinize sağlık, renkler, çiçekler harika...

    YanıtlaSil
  2. Aslında yakından çekilmiş resimleri de vardı ama bulamadım:)))

    YanıtlaSil
  3. resmi yaklaştırıp baktım biraz:)
    sanırım asetat üzerine bunlar yanılmıyorsam:)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım bunları yapmak çok kolay. Kırtasiyecilerde, şu nüfus cüzdanımızı kaplattığımız asetat gibi plastiklerden boy boy satılıyor. Onlar iki kat. Arasına kuru çiçekleri keyfine göre yerleştirip ütü masasında ya da sert bir zeminde, üzerine kuru ütü tülbenti serip, ılıktan sıcak ütü ile ütülüyorsun. Ben önce çiçekleri yerleştirdim, sonra kestim. Delik zımbasıyla da deliyorsun, tamamdır. Ok?

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten kolaymış, ben de iki kat nasıl birbirine yapışır yapıştırıclar iz bırakır diye düşünüyordum:) demek ütü ile:) bulur bulmaz deniycem o plastikten:)

    Tekrar teşekkür ederim, Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık ne güzel bir şey daha öğrendim..teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım bunlarda çok güzel.

    YanıtlaSil
  8. Bu cicekleri renkleri solmadan nasil kurutuyorsunuz. ben kitap arasinda kurutunca renkleri degisiyor bazilari sarariyor ve hic guzel olmuyor. Bunlar harika olmus, bi de o ucundaki ipli seyi de kendin mi yapiyorsun?

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler arkadaşlar:))
    Black Pearl'cüğüm,ben bir sürü yaprak, çiçek kurutuyorum. Rengi bozulanları atıp, güzelleri kullanıyorum. Baharda çantanızda hep saman yapraklı bir kitap bulundurun. Topladığınız çiçekleri arasına yerleştiriverin:)) Ucundaki ipli şey, naylon iple yapılmış bir püskül, yerine bağlamadan önce birkaç boncuk takıyorum. Püskülleri de kendim yapıyorum tabii. Para verip almak ayıp olur değil mi?:)))

    YanıtlaSil
  10. Renkler ve çiçekler harika emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil