Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

25 Haziran 2011 Cumartesi

ESKİLERİ YENİLEME - KEK FÂNUSU - ESKİSİ

   Arkadaşlar müjde, yeni bir oyuncak buldum. Konserve kutularını boşverin. Dondurmalı pasta yiyin, fânuslarını süsleyin süsleyin hediye edin:))) Orta boy bir yemek tabağını, tatlı tabağını rahata kapatıyor.

11 yorum:

  1. İyi fikir hakkatten ben diğer dondurma kaplarını saklıyorum zaten çok ıse yarıyor annemden bana benden anneme bısıler getırıp goturmek ıcın.Bunları da atmıyım bundan sonra fikir için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. evet Nedret abla, fikir şahane, yeni bir geri dönüşüm çığırı açıyorsun :) ilk fırsatta deneyip sonuçtan haberdar edeceğim, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. ayyy ne güzel fikir ben en son yoğurt kovasını değiştirdim dolanıp duruyodum:))yaparsam yayınlarım
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Aaaa, şimdi dondurmalı pasta mı almak gerekecek :)
    Herşeyi bitirdim ya:))

    YanıtlaSil
  5. biz sevmedik bunların tadını ama geri dönüşüm için birebirler :)

    YanıtlaSil
  6. Biz çikolatalısını sevdik Sergun'cuğum. Yazın bizde sonsuz dondurma tüketimi oluyor. Bu hızla çok birikir korkarım:))
    Bilmem Banu'cuğum. Bir kez tadımlık alırsın belki:))

    YanıtlaSil
  7. Jose Ramon Yaratıcılık ve hayal fotoğraf ilginç blog sıcak karşılama

    YanıtlaSil
  8. dondurma mı dedin vaaavvvvv en sevdiğim tatlı ama bunu görmedim yada telaştan farketmedim kalabalık için harika çukulatalıya bayılırım sağolasın canım

    YanıtlaSil
  9. bak şimdi oldumu bu saatte.markette kapattı:)))

    YanıtlaSil
  10. Ben yeni hali nasıl oldu merak ettim.Bekliyorum sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Suslenmis hali var mi? Onu merak ettim. Iyi fikir hem dondurma hem hediye:)

    YanıtlaSil