Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

30 Haziran 2011 Perşembe

OT ÇİÇEKLERİ ve NARLAR

   15 gün kadar önce'' bahçe sınırındaki otları kimse temizlemiyor'' diye söyleniyordum ki, bu çiçekleri gördüm. İyi ki kimse temizlememiş görülecek güzellikleri varmış meğer:)) Onlardan da bir öncesi-sonrası yaptım. Rüzgarlara dayanmışlar, ''toplayıp eve getirsem mi?'' diye düşünmüyor değilim.
   Dün de söylemesi ayıp Amerika'ya satılan ürünümü arkadaşımın dükkanından almak için Turunç'a giittik. Arabada şarkı söylemeyi çok özlemişim. Nilüfer'in eski şarkılarıyla gittik ve dönük. Günlerdir dışarı çıkmayan bana bir değişiklik oldu.
  Eve gitmeden önce uğradığımız bakkalın önüne gördüm bu narları. Hepimiz tam teçhizatlı bloggerlarız ya, ''kamerasız çıkmam abi'' modundayız:)) Derhal ânı ölümsüzleştirdim:))) Büyümekte olan nar görmemiştim hiç. Çok güzeller. Civarda bildiğim tek nar ağacı yolumuzun üstündeki boş arsada yalnız yaşayan ağaçtı. Benim aşırma ağacım:)) Olgunlaşsınlar yıllık nar ihtiyacımızı karşılarız yine:))

8 yorum:

  1. çiçekler çok güzelmiş gerçekten de...narlarsa harika...

    YanıtlaSil
  2. Narın kurusundan çay da güzel oluyor.Amerika'ya satışınızı kutlarım:),Etsy ile mi ?

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, narlara zaten denecek söz yok.
    Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  4. O ot çiçeklerinden buralarda da var, doğadaki çiçekler çoook güzeller, ama kökü ile de alıp bahçeye koysam olmuyorlar:(

    YanıtlaSil
  5. renkleride çok hoş çiçeğin.

    narlar ne güzel görünüyor.mevsimi gelince albeni topla beni der gibi salınırlar dalda artık:))

    YanıtlaSil
  6. Amerika satisi supermis! Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  7. Günaydınlar güzel bir hafta dilerim. Doğa gibisi var mıı. nar benimde çok sevdiğim bir mmeyvaedir. Olgunlaşınca bana da haber verde beraber toplayaım tatlı arkadaşım.. sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  8. Kutulara bayıldımm.. Ellerinize sağlık... pastalı olan da çok süper olmuş ama kulp fikrine ayrıca tebrikler...

    YanıtlaSil