Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

14 Temmuz 2011 Perşembe

ÇUVALLADIM






 Kendime çok güvendim, plastik yerine fayansın üzerinde resinledim. Al sana!  Biri tamam, diğer ikisi taşmış ve yapışmış fayansa. Sök sökebilirsen:)) Çiçeği telef ettim kazımaya çalışırken. Diğeri için bir kurtarma yolu arıyorum:)))
Not:   Nihal'ciğimin yol göstermesi ile birini daha kurtardım:)))

13 yorum:

  1. Nazara gelmişsiniz :( Ben anlamam nasıl kurtarılır ama bilenler yardımcı olurlar eminim.

    YanıtlaSil
  2. Taşan yerlere çakmakla alev tutup,resini biraz yumuşat, sonra çiçeğin kenarlarını maket bıçağıyla kesmeyi dene.
    Üzüldüm. Ne de svimliler. Magnet mi olacak?

    YanıtlaSil
  3. Hay Allah râzı olsun Nihal'ciğim. Fayansı ocağın küçük ateşinde ısıttım alttan. Kurtardım. Çiçekli gitmişti zaten maket bıçağıyla kazıyacağım derken. Siyahlının da arkasını dün kazımaya çalışırken bozmuşum biraz ama düzeltirim. Mühim değil:)) Keşke önceden sorsaydım sana:))

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim. Kullandığın malzeme ne bilmiyorum ama, fimoda tam sertleşmeyi bekleyip, sivri bir bıçak ucuyla bir kenardan araya girince kendi kendine atıyor resini. Uygun malzeme ise belki işine yarar.

    YanıtlaSil
  5. Ah be kuzum bilmez miyim? Biliyorum tabii de basiretim bağlandı. Bunlar havada kuruyan hamurdan.Ön yüzüne arka yüzüne dekopaj yaptım vernikledim, biraz daha pürüzsüz ve parlak olsun diye de resinledim. Fimoları fayansta pişiriyorum, hiç problem olmuyor. Resinin hava kabarcıklarını da çakmakla çıkartıyorum ama bunları ısıtıp kurtarmayı akıl edemedim işte:))

    YanıtlaSil
  6. İlk denemen olduğu içindir belki ama yakında pratik yolunu bulacağından eminim...

    YanıtlaSil
  7. HİÇ ANLAMADIĞIM KONULAR BEN BAKINCA GÜZEL GÖRDÜM AMA BU İŞİ BİLENLER NE GÜZEL ANLATMIŞ.EMEĞİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  8. Nazar değmiş bence de o zevkli ve zarif ürünlere, sevgiler ...

    YanıtlaSil
  9. Berat kandilin mübarek olsun nedret abla hayırlı geceler diliyorum..

    YanıtlaSil
  10. bundan sonrakiler daha süper olurlar eminim

    YanıtlaSil
  11. Ben her seferinde maşallah diyorum arkadaşıma:))
    En altdaki çok güzel olmuş ama.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. matruşkalarınız pek şirin :)

    YanıtlaSil