Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

18 Mayıs 2012 Cuma

AĞAÇ DALIMI YENİLEDİM

  Şöminemizin üstündeki mânâsız girintiye astığım dal epeyce tozlanmıştı. İndirdim, yıkadım, yeni çiçekler, yapraklar ilave ettim. Birkaç da yumurta taktım. Tamamdır. İdare eder:))




11 yorum:

  1. güzel bir köşe olmuş. çok beğendim....

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş elinize sağlık yalnız o gerçek dal mı eğer öyle ise denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, bahar dalı olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Ben de geçen yıl güzel bir dal sakladım boyarım diye,durdu durdu en sonunda şöminede yaktık ! Bak şimdi utandım işte :(

    YanıtlaSil
  6. ÇOK HOŞ OLMUŞ, TAM DA BENİM SİYAH BEYAZ KIRMIZI SALONUMA RENK KATACAK BİR FİKİR :))

    YanıtlaSil
  7. o girintiye yakışmış, çok zarif görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. İdare etmez mi can, ala olmuş yerinde de çok hoş duruyor daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
  9. manasız girintin fazlasıyla güzelleşmiş:))ellerine sağlık çiçekler de nasıl güzel öyle

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar hoş görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel olmuş, ellerinize sağlık...

    Yolunuz düşerse bana da beklerim...
    http://www.izlenimderinligi.blogspot.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil