Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

14 Eylül 2012 Cuma

TELKÂRÎ ÇİÇEKLER

Taaa evlendiğimizde hediye gelen telkârî çiçekler zamanla kararmıştı. Girdi çıktısı da çok olduğu için zor parlatılıyordu.Bir ara dolap köşesinden çıkartıp altın rengine boyayıp, yapma .çiçeklerin arasına karıştırarak kullandım. Ancak sapları ince olduğu için çiçeği taşıyamıyor ikide bir vazodan düşüyorlardı. Sivri ucu yukarı bakıyordu düşünce. Gözümüz çıkmasın diye yine kaldırmıştım.Sapını kıvırsaydın, yok uzun vazoya koysaydın filan demeyin zira aslında ben onları pek o kadar da sevmemiştim. Sonunda onlardan bu şekilde kurtulmaya karar verdim:))
















13 yorum:

  1. bu haliyle çok daha güzel olmuş,
    hele beyaz olanı:)

    YanıtlaSil
  2. Broş yapmışsın!Beğendim:),arasına yaz akşamları taze çiçek bile sıkıştırılır:))

    YanıtlaSil
  3. Öyle şık bir görevleri var ki bence çok iyi düşünmüşsünüz ^-^

    YanıtlaSil
  4. İlahi sen:))
    Bende de vardı .Bir süre bizle beraber birkaç il gezdi sonra ne zaman nerde kime bıraktım hatırlamıyorum.
    Bu halleri daha güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. harika bir çözüm olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok güzeller. Emeğine sağlık..İşlevsellik kazanmışlar:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir değerlendirme olmuş, yeniden hayat katmışınız çiçeklere, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. HERZAMANKİ GİBİ DÖKTÜRMÜŞSÜN ARKADAŞIM.

    YanıtlaSil
  9. Çiçekler yerlerini bulmuş..Çokta yakışmışlar..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar böyle de:)

    YanıtlaSil
  11. sevgili nedretcim,,,yorumda birakmaya calisiyorum
    ama muhakkak yaptiklarina da bakiyorum
    her yaptigin cok guzel ....
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  12. Anacım geliyorum gidiyorum takılar çıkıyor karşıma, anlamam ki, yorum yapmadan kaçıyorum :))
    Bu çiçeklerden bizde de vardı bir zamanlar, kimbilir ne oldu, ne güzel değerlendirmişsin sen, öptüm seniii :)

    YanıtlaSil