Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

27 Şubat 2013 Çarşamba

DELİLİK PARAYLA MI?:)))

    Bu sefer tam Fırat durumundayım:))) Birşiy yaparım ben bunla ki...
Annemin ilaçlarından biri bu kapsüllerden. Besleme enjektörüne kapsülü açıp içindeki tozu koyuyorum, mamasıyla karıştırıp burnundan besliyorum. Bu kapsülleri de atmaya kıyamıyorum. Ha bire ''bişey yaparım'' diyerek biriktirdim. Bir sürü kapsül birikti. Ufak ufak denemelere giriştim. Tepelerinden delip takı çivisinin ucuna takıp önce vernikledim. Zira suyla temas ederse eriyiverir. İçlerine pamuk koyup sıkıştırdım. Sonra da aklıma ne geldiyse süsledim. Sırada kolyeler var:)))











28 yorum:

  1. Zarif ve Çılgın Kadın,,,

    Fikir Şahane,Küpe Bahane,
    Ben de isterim,Bana ne Bana ne,,,

    YanıtlaSil
  2. bu küpecikler çok şıkır şıkır talı olmuş ellerinize sağlık.. ama keske anneniz hasta olmasaydı da bunlar birikmeseydi.. allah acil şifa versin inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Alemsiniz Nedret hanım:)) Ne kadar yaratıcı bir düşünce bu, tebrikler vallahi, çok tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. :)çok güzel bişey yapmışsınki!akla gelmez gelsede olmaz denir bişey.ne diyeyim şahanesin vala nedret ablacım.nasıl güzel ve zarif olmuşlar.
    anneciğin nasıl.Allahtan şifa diliyorum sanada kolaylıklar.

    YanıtlaSil
  5. nedretcim...sen cok yasa emiii:)
    o kadar hos duruyorlarkiiii
    inanamadim
    kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuşlar.Ellerinize sağlık Nedret hanımcım:)

    YanıtlaSil
  7. insanın aklına gelmeyecek bir şey doğrusu ,görüntüleri çok güzel olmuş ,ama siz yine de dikkat edin,dışınadaki bileşimler size zarar vermesin:)

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim, elinize sağlık, çok tatlı olmuşlar +.+

    YanıtlaSil
  9. Babamı da o yöntemle beslemiştik sabır dilerim Nedret Hanım

    YanıtlaSil
  10. Banu Hanimla sizi super diy bloggerlari ilan ediyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir değerlendirme projesi ayrıca çok sevimli ve orjinal olmuşlar:) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok çok geçmiş olsun ve tebrikler hayatta aklıma gelmezdi.Çokta cici olmuşlar,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. İlahi Nedret abla tek kelimeyle harika olmuş.Eline sağlık.Çılgın fikirlerde yalnız olmadığımı bilmek güzel.7senedir devamlı içtiğim bir ilaç var,
    ben de onun kutularını biriktirdim.Bir şekilde değerlendirdim yazın burada diğer ürünlerle birlikte satıyorum.
    Annenize de geçmiş olsun,acil şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
  14. Artık bu kadarına da pes vallahi. Bin yıl düşünsen aklıma gelmez. İlaç dediğin şey bu kadar mı sevimli hale gelir. Hayatın her yönü hepimiz için geçerli, ama baktığın pencereleri genişletebilmek herkesin harcı değil. Harikasın gerçekten.

    YanıtlaSil
  15. Yani hakikaten pes dedirtecek bir tasarım bu.. Yani nasıl düşündünüz - nasıl tasarladınız ?? Bravo deyip alkışlamak istiyorum sizi... Hem bakışınız hem hayatı yorumlama biçiminiz icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Neslihan Hanım. Blogunuz var mı diye baktım. Bulamadım:) Varsa Lütfen link verir misiniz?

      Sil
  16. Teşekkürler arkadaşlar:) Artık bizim zihnimize yerleşmiş ''bundan birşey yaparım'' hastalığı:)) Bakınız ''Banuca Birşeyler'':))

    YanıtlaSil
  17. ilginç!! gerçekten ilginç ve güzel. eline, emeğine sağlık ve de sabrına:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. gözlerim büyüdü ağzımda açık kaldı:)) herbiri ne ince iş.ablacım vala harikasınn

    YanıtlaSil
  19. bayıldım çok çılgın bi fikir :)) süper.. ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. sizdeki bu akil bir arastirmacida olsaydi, bir fizisiyende olsaydi yada bir kimyacida, bu yaratici yaninzla kesin dunyanin butun sorunlarini giderirdiniz, inanin saka yapmiyorum , masallah subhanallah, nicin o yerlerde sizin gibiyaraticilar yok ???????

    YanıtlaSil
  21. İlâhi Eda:))) O yaratıcılık bir kimyacıda var. O da benim:)) Ama kimyada bir işe yaratamadım:))

    YanıtlaSil
  22. yine geçmiş olsun ve ellerine sağılık,süper fikir ,sen çok yaşa emi.

    YanıtlaSil
  23. Pesssss diyorum Maaşallah sana yaaa ayrıcalık bu işte. süpersin canım.

    YanıtlaSil
  24. Herkes benim söylemek istediğim şeyleri söyleyivermiş Nedret hanımcım, pessss diyesim, yok artık, daha neler diyesim vardı vallahi :)bir tek bu söylenmemiş sanırım, sabırla, koruk gerçekten helva olmuş, süper olmuş. Annenize acil şifa size de sabırlar diliyorum, bu sabırla daha neler yaparsınız acaba :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Anaaaaaa.... bana deli diyenler bunları görmeliler kesinlikle :))
    Şu yayınların altına "paylaşım butonları"nı da eklesene Nedreeet :)

    YanıtlaSil
  26. yine yeniden Nedret abla show. tebrikler. tebrikler

    YanıtlaSil