Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

4 Şubat 2013 Pazartesi

ÖRDÜM

    Aheste aheste, otura kalka ördüm. Bir yumak ipim vardı. Değerlendireyim dedim, üçte birini arttırdım:)) Yeteceğini kestirebilsem eşarp yerine şal örerdim. Acemilik işte.Şimdi de kalalanını ne yapayım diye düşünüyorum:) Bu arada örümcek örgüsünü de yine netten öğrendim.
    Bir de kafama esti, yaprak küpeler ördüm. Gözlerinizden öperim.






14 yorum:

  1. Özendiriyorsunuz, kıskansırıyorsunuz insanı.. Hiç öremem. Bu yüzden oklava ile kalın ip aldım. Yine de fena halde sıkılıyorum örerken.

    YanıtlaSil
  2. yaprak küpelerini sevsinler çok şirin olmuşlar eşarpda öyle.bence bu eşarp bal gibi fular niyetinede kullanılır.

    YanıtlaSil
  3. harikasınız yine, mükemmel olmuş. Örümceğe bayılırım bu modelle çok yakışmış sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bir iki yumakta bende var bende mi örsem acaba... maviş maviş çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Nedretciğim pullarıyla örümcek örgüsüyle konuşuyor,bir kere görmeyle öğrenmek de ayrı maharet. Ben eskiden biliyordum ama unuttum o örgüyü ki çok şık duruyor. Allah bana örme yönünde sabır vermemiş ömrü hayatımda şapka atkı gibi şeyleri saymazsak 15 i geçmez şöyle ben ördüm diyebileceğim büyüklükte parçalar ki her birinde ayrıı örnek denemişimdir. Mesela Selanik örmeyi hep yeniden öğrenmek zorunda kalmışımdır. Bu tür eşarplar şallardan daha kullanışlı hem de örerken sıkmaz adamı. Formu da çok güzel olmuş o bağlanan kısma saçak ta yapılır boncukda sarkıtılır yünün varsa bence devam ya da hazır başlamışken örümcek örmeye onunla da dolamalı boyunluk yap çok şık duruyor seyrek örgüde...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler arkadaşlar:) Aklımdan geçeni bildin Fiamma'cığım:)))

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık.Nedret hanım.her ikiside çok şık olmuşlar.
    kolay gelsin.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  8. NEDRETÇİĞİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK .BİRDAHAKİ SEFERE ŞAL YAPARSIN MEYDANDAKİ YÜNCÜDE ÇOK GÜZEL YÜNLER VARDI 1 AY ÖNCE GELDİĞİMDE ALDIM YOLDA GİDERKEN GELİRKEN ARABADA ÖRÜŞTÜM.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık, ne güzel, belli ki yumuşacık. Mavinin rengini de çok sevdim.
    Örümcek örgüyü hiç bir zaman öğrenemedim, azimliyim, en fazla 90 yaşıma kadar öğrenmiş olacağım.

    YanıtlaSil
  10. Renk çok güzel,çokta şık duruyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık cok güzel olmuş bayıldım banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  12. sevgili nedret
    gonlune saglik...annecigini merak ediyorum..
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem olabildiği kadar iyi Cihan Hanım'cığım. Burundan besleme çok iyi oldu. İlaçlarını da çok düzenli verebiliyorum bu sayede. Yaralarını iyileştirmeyi de başardım çok şükür. Teşekkür ederim ilginize:)

      Sil
  13. Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar:))

    YanıtlaSil