Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Şubat 2013 Çarşamba

YİNE ÖRDÜM:)

   Sevdim ben bu Örümcek örgüsünü:) İnternette nasıl yapıldığını ararken bu örgüye yabancıların Solomon's Knot Stitch veya Lover's Knot Stitch dediklerini de öğrendim:) Şimdi her ipi kapıp örümcekliyesim var:))
   Canım habire değişik birşeyler yapmak istiyor ama o değişik şeyin ilhamı gelmiyor bir türlü:)) Acısını kil hamurlarından çıkartıyorum. Yün örünce şalları tutturacak şal iğnesi yapmak geldi aklıma, hemen denedim. Eh fena olmadı:)) Kalın bileklikte denedim ama pek güzel olmadı:( Sıralamada sonunculuğa düştü:))















15 yorum:

  1. hepsi çok güzel bilekliğin hakkını yeme, ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  2. Pek hoş şeyler yapmışsınız yine, iğneyle atkıyı çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Neler neler yapmışsın ablacığım hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık...diğer yazındaki maviş fular şalı da çok beğendim...öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bence hepsi çok güzel ve şık..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. hepsi harika olmuş.bileklik de on numara olmuş yabana atılmamalı bence.

    YanıtlaSil
  6. Vaaay be, şal örerken fimodan iğneye geçiş, tam takım çalışıyorsun yaaanii :)

    YanıtlaSil
  7. Bencede hep si ama hepsi çok çok güzel.Her zamanki gibi..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Şallar ve şal iğnesi çok şık olmuş bileklik de en az iğne kadar şık olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ben de çok severim örümcek örneğini her yere yakışır:)

    bilekliğe bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. şallarınız harika şal iğneleri daha da harika.. çok çok beğendim.. yine çok zarifsiniz:)

    YanıtlaSil
  11. çok muntazam örmüşsünüz... ellerinize sağlık.. ben de severim örümceği ama pek de güzel öremem. herhangi bir tekniği var mı?

    YanıtlaSil
  12. Boyunluk benimde favorim, zaten hem iğne hem flar hemi de saç tokası olabilen o aleti sevdiydim ama gel gör ki bilekliğe haksızlık etmişsin o da çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. hepsi gerçekten çok güzeller. ellerinize emeğinize sağlık..
    cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Hepsi de güzel olmuş.... ellerinize sağlık.... Hamarat eller güzel işler....
    Babanne

    YanıtlaSil
  15. bilekliğin neyini beğenmedin ki bence çok güzel ve şık.şalın rengini çok sevdim gerçi hepside çok güzel.ellerine sağlık.ama iğneler harika.

    YanıtlaSil