Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

25 Nisan 2015 Cumartesi

OHH... MİS...

Önceki yıllarda, bahçemizdeki Turunç'lardan annem için meyve suyu hazırlıyordum. Ancak artık asitli içecekleri seyreltik de olsa midesi kabul etmiyor.Ben de sularını sıktım, süzdüm, dondurmak üzere buzluğa attım. Donunca poşete aktaracağım. En baba limondan daha ekşi olduğu için limon sıkıntısı doğduğu zamanlarda kullanırım artık. Hazır meyve sularına buz niyetine de koyabilirim belki. Ohh... Evin içi miss gibi turunç kokuyor :))


7 yorum:

  1. afiyetle için inşallah.. kokusu taaa buralara kadar geldi..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Nedret'cim. ben de limonlar da aynı şeyi denemiştim:)
    Bir kısmını da minik minik çay limonu şeklin de kesip koymuştum ama bittiler . :))
    sağlıkla ,afiyetle tüketin

    YanıtlaSil
  3. Turunç suyunu sıkıp buzluğa atmak çok iyi fikirmiş doğrusu.
    Ben de ilk fırsatta deneyeceğim.
    Bu arada reçelini de tavsiye ederim.
    Antalya'dan sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Ah mis gibi kokar, bayılırım, reçeli olsa da yesem! Afiyet olsun! :)

    YanıtlaSil
  5. sevgili zarifçe 2007 den beri izlerim sizi artık blogunuzun adına yakısır zarif bir teması olsunvaktı gelmedımı ..lütfen bana buyrun ..galerimizi gezin..

    YanıtlaSil
  6. güzel ...koktu...en son çocukken kokladığım bir meyve,,,buralarda kalmadı.koku tüm anıları bi koşu getirirmiş,,şimdi de öyle oldu,,

    YanıtlaSil
  7. Bu sabah minyatür yapan blogları dolastiktan sonra sizi keşfettim ..Bu resimlerdeki meyveleri de minyatür sandım :))) taa ki buz kalibini gören dek..
    Allahım yaa;)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil